بکندباز

در این بازی، شما 5 کارت با شماره تصادفی دارید که می تواند از 0 تا 9 متغیر باشد. اگر بتوانید از کارت های خود یک عدد دو رقمی بالاتر از حریف خود تولید کنید، می توانید برنده شوید. اگر کارتهای شما در آن دور برنده شدند، True برگردانید.

مثال

win_round([2, 5, 2, 6, 9], [3, 7, 3, 1, 2]) ➞ True
# بزرگترین عدد دو رقمی که می توان از کارت های شما ساخت 96 است
# بزرگترین عدد دو رقمی که می توان از کارت های حریف شما ساخت 73است
# 96 > 73 است در نتیجه شما برنده اید -> True

نمونه ورودی و خروجی

WinRound([2, 5, 2, 6, 9], [3, 7, 3, 1, 2]) ➞ True

WinRound([1, 2, 3, 4, 5], [9, 8, 7, 6, 5]) ➞ False

WinRound([4, 3, 4, 4, 5], [3, 2, 5, 4, 1]) ➞ False

نکته

اگر شما و حریفتان به نتیجه یکسانی رسیدید، False را برگردانید (به مثال شماره 3 مراجعه کنید).

WinRound([2, 5, 2, 6, 9], [3, 7, 3, 1, 2])  ➞ True
WinRound([1, 2, 3, 4, 5], [9, 8, 7, 6, 5])  ➞ False
WinRound([4, 3, 4, 4, 5], [3, 2, 5, 4, 1])  ➞ False

هنوز پاسخی برای این تمرین ثبت نشده است

نظرات

*
*