بکندباز

تابعی بسازید که عددی را به عنوان آرگومان بگیرد و "Fizz" یا "Buzz" یا  "FizzBuzz" را در خروجی برگرداند.

  • اگر عدد مضرب 3 باشد، خروجی برابر است با "Fizz".
  • اگر عدد داده شده مضربی از 5 باشد، خروجی برابر است با "Buzz".
  • اگر عدد داده شده مضرب هر دو 3 و 5 باشد، خروجی برابر است با "FizzBuzz".
  • اگر عدد مضرب 3 یا 5 نباشد، خود عدد باید به تنهایی در خروجی برگردانده شود.
  • خروجی باید همیشه یک رشته باشد حتی اگر مضرب 3 یا 5 نباشد.

نمونه ورودی و خروجی

FizzBuzz(3) ➞ "Fizz"

FizzBuzz(5) ➞ "Buzz"

FizzBuzz(15) ➞ "FizzBuzz"
FizzBuzz(3)  ➞ "Fizz"
FizzBuzz(5)  ➞ "Buzz"
FizzBuzz(15)  ➞ "FizzBuzz"
FizzBuzz(4)  ➞ "4"

پاسخ های کاربران به این تمرین

Aliak
امتیاز:‌ 9171
تصحیح اتوماتیک 0 0
‎C#‎
29 تير 1402

برای مشاهده پاسخ باید ابتدا وارد شده و قفل پاسخ را باز کنید

mohamad0232
امتیاز:‌ 6005
تصحیح اتوماتیک 0 0
‎C#‎
30 خرداد 1402

برای مشاهده پاسخ باید ابتدا وارد شده و قفل پاسخ را باز کنید

mantix
امتیاز:‌ 16431
تصحیح اتوماتیک 0 0
‎C#‎
13 خرداد 1402

برای مشاهده پاسخ باید ابتدا وارد شده و قفل پاسخ را باز کنید

نظرات

*
*