بکندباز

اخبار سایت: راه اندازی کامپایلر آنلاین به صورت intractive

سلام دوستان

اگر از اعضای قدیمی سایت هستید و کامپایلر قدیمی ما کار کردید، حتماً می دونید که کامپایلر قدیمی سایت یک api بود که فقط کد رو به صورت کامل اجرا می کرد و خروجی برمیگردوند و امکان تعامل کاربر با کد در حین اجرا وجود نداشت.

مثلاً اگر توی کد از کاربر درخواست ارسال ورودی می شد (مثلاً با تابع input در پایتون)، امکان ارسال ورودی در حین اجرای کد وجود نداشت. باید همه ورودی های درخواستی رو به صورت یکجا و همزمان با کد به api ارسال می کردیم و خروجی رو دریافت می کردیم. خیلی خیلی جای خالی یک کامپایلر interactive رو در سایت احساس می کردم. نمونه های خارجی رو هم دیده بودم اما راه اندازیش برام سخت بود و نمی دونستم ساز و کارشون چیه.

ولی بالاخره بعد از یکی دو ماه تلاش و تحقیق تونستم راه اندازیش کنم. 🎉🎉

فعلاً در نسخه بتا قرار داره و باید روش بیشتر کار کنم. همینطور فعلاً فقط برای دسکتاپ هست. (البته می دونم خیلی وجودش توی موبایل لازمه، چون به هر حال با لپ تاپ نصب کامپایلر آفلاین هم خیلی پیچیده نیست)

لطفاً تجربه خودتون رو در کار با این کامپایلر برام بنویسید (در قسمت کامنت ها و یا واتساپ پشتیبانی)

اگر به باگ یا مسئله ای هم برخورد کردید ممنون میشم گزارش کنید تا هر چه زودتر نسخه با کیفیت تر و کامل تری رو داشته باشیم.

با سپاس

 

zohreh

مدیر وب سایت بکندباز

دیدگاه‌ها

*
*

    Amin پاسخ

    سلام خسته نباشید. ببخشید چطوری می‌تونیم یک باگ یا مشکل در سایت رو گزارش کنیم؟ چون الان به یه باگ توی بخش طرح سؤال برای مسابقه برخوردم. مشکل هم اینه که هرچی روی ارسال سؤال کلیک می‌کنم هیچ اتفاقی نمی‌افته و سؤال ارسال نمی‌شه.

      ‏زهره احمدی پاسخ

      سلام. سلامت باشید.
      ممنون که باگ ها رو گزارش میدید. از طریق ایمیل یا شماره واتساپ هم می تونید پیام بدید.
      backendbaz@gmail.com
      09388046311

      این مورد رو هم حتماً بررسی می کنم 🙏

      ‏زهره احمدی پاسخ

      سلام. مشکل ارسال سوال برطرف شد. الان می تونید سوالاتتون رو ارسال کنید.

    Amin پاسخ

    یه پیشنهادی هم که دارم اینه که اگه بتونین در آینده یک بخش مقاله هم به سایت اضافه کنین عالی میشه تا کاربرا بتونن مقاله‌ها و درواقع چیزهای جالبی که دربارۀ زبان‌های برنامه‌نویسی مختلف می‌دونن رو به اشتراک بزارن و منتشر کنن.